Upravte vaši nabídku klientovi na míru
Častým problémem, který způsobuje malou procentuální úspěšnost prodeje, je malá personalizace, tedy úprava nabídky dle specifických požadavků konkrétního klienta. Snažte se co nejméně používat paušální řešení.
Zapracujte na vaší prodejní osnově
Kvalitní prodejní scénář je základem úspěchu. Průběžně na něm pracujte a doplňujte řešení nových a nových situací, na které narazíte. Nepoužíváte žádný pevný scénář? Tak to musíte hned napravit.
Motivujte zákazníka, aby se rozhodl hned
Jak uvádí blog společnosti HubSpot, první schůzka s klientem by v ideálním případě měla končit podpisem smlouvy. Minimálně byste však od klienta měli získat předběžné vyjádření a odsouhlasení dalších, jasně definovaných kroků v daném prodejním procesu.
Navoďte pocit urgence
Časová omezení, limitované edice, popis toho, co klienta čeká, pokud nebude svoji situaci řešit teď hned. Všechny tyto věci slouží k vyvolání pocitu urgence, který je důležitým krokem k úspěšnému dotažení obchodu.
Neustále se vzdělávejte
Kdy jste naposledy měli školení? Kdy jste naposledy odložili zaběhlé postupy a zamysleli se nad novými možnostmi a technikami? Iniciativa a nové podněty jsou v dlouhodobém měřítku jedním ze základních pilířů úspěchu v obchodě.
-mm-