Několik praktických rad, jak zvýšit úspěšnost vašich obchodních schůzek

Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek schůzek s nimi, ale nejste spokojení s tím, jak úspěšní na těchto schůzkách jste? Chtěli byste mít vyšší procentuální úspěšnost, podepisovat více smluv a navýšit průměrný objem vašich prodejů? Zde je několik praktických rad, jak toho dosáhnout.

Upravte vaši nabídku klientovi na míru

Častým problémem, který způsobuje malou procentuální úspěšnost prodeje, je malá personalizace, tedy úprava nabídky dle specifických požadavků konkrétního klienta. Snažte se co nejméně používat paušální řešení.

Zapracujte na vaší prodejní osnově

Kvalitní prodejní scénář je základem úspěchu. Průběžně na něm pracujte a doplňujte řešení nových a nových situací, na které narazíte. Nepoužíváte žádný pevný scénář? Tak to musíte hned napravit.

Motivujte zákazníka, aby se rozhodl hned

Jak uvádí blog společnosti HubSpot, první schůzka s klientem by v ideálním případě měla končit podpisem smlouvy. Minimálně byste však od klienta měli získat předběžné vyjádření a odsouhlasení dalších, jasně definovaných kroků v daném prodejním procesu.

Navoďte pocit urgence

Časová omezení, limitované edice, popis toho, co klienta čeká, pokud nebude svoji situaci řešit teď hned. Všechny tyto věci slouží k vyvolání pocitu urgence, který je důležitým krokem k úspěšnému dotažení obchodu.

Neustále se vzdělávejte

Kdy jste naposledy měli školení? Kdy jste naposledy odložili zaběhlé postupy a zamysleli se nad novými možnostmi a technikami? Iniciativa a nové podněty jsou v dlouhodobém měřítku jedním ze základních pilířů úspěchu v obchodě.

 

-mm-

Zdroj: HubSpot Blog - blog na stránkách společnosti HubSpot věnovaný marketingu a obchodu

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova