Tento seznam přinesl server INC.com.
Prezentace produktu hned na začátku
Základním postupem prodeje je nejdřív získání klientovy důvěry, následně analýza toho, co potřebuje a chce, a teprve potom můžete přestoupit k samotné prezentaci produktu.
Používání stále těch samých postupů
Nespoléhejte se na ty samé taktiky s očekáváním, že se něco změní. Zkoušejte nové metody a hledejte nová řešení.
Neschopnost získat si u klienta důvěru
Před samotnou obchodní prezentací se soustřeďte na získání klientovy důvěry, ať už formálními nebo neformálními postupy.
Předpoklad, že klient odmítne
Jestliže jdete do jednání s tím, že klient odmítne, skutečně se tak stane. Předpokládejte naopak, že zákazník bude mít zájem.
Prodej coby jediný cíl
Ve vaší mysli by primárním cílem vašeho setkání mělo být skutečně klientovi pomoci.
Podceňování osobního přístupu
I sebelepší produkt se sám za sebe neprodá, proto nepodceňujte to, že byste s klientem měli rozumět na základní lidské úrovni.
Braní všeho, co klient řekne, doslova
50% z toho, co klient řekne, má nějaký hlubší skrytý význam nebo důvod. Naučte se chápat, proč zákazník tyto věci říká a co jimi skutečně myslí.
-mm-