Sedm chyb, kvůli kterým se vám nedaří uzavírat obchody

Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří úspěšně uzavřít. Zde je seznam sedmi nejčastějších přešlapů, které obchodní zástupci v jednání s potenciálními klienty dělají a kvůli kterým obchodní jednání krachují.

Tento seznam přinesl server INC.com.

Prezentace produktu hned na začátku

Základním postupem prodeje je nejdřív získání klientovy důvěry, následně analýza toho, co potřebuje a chce, a teprve potom můžete přestoupit k samotné prezentaci produktu.

Používání stále těch samých postupů

Nespoléhejte se na ty samé taktiky s očekáváním, že se něco změní. Zkoušejte nové metody a hledejte nová řešení.

Neschopnost získat si u klienta důvěru

Před samotnou obchodní prezentací se soustřeďte na získání klientovy důvěry, ať už formálními nebo neformálními postupy.

Předpoklad, že klient odmítne

Jestliže jdete do jednání s tím, že klient odmítne, skutečně se tak stane. Předpokládejte naopak, že zákazník bude mít zájem.

Prodej coby jediný cíl

Ve vaší mysli by primárním cílem vašeho setkání mělo být skutečně klientovi pomoci.

Podceňování osobního přístupu

I sebelepší produkt se sám za sebe neprodá, proto nepodceňujte to, že byste s klientem měli rozumět na základní lidské úrovni.

Braní všeho, co klient řekne, doslova

50% z toho, co klient řekne, má nějaký hlubší skrytý význam nebo důvod. Naučte se chápat, proč zákazník tyto věci říká a co jimi skutečně myslí.

 

-mm-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova