10. Hodnota emoční pohody
Dobrá komunikace je zásadní pro potlačení pocitů izolace a nejistoty. Při práci na dálku proložte čas tréninkovými relacemi. Můžete také zavést iniciativy jako „webináře“, kterými budete pravidelně zaměstnance seznamovat s novinkami nebo osvědčenými tipy a doporučeními, případně je využijete k ocenění klíčových pracovníků apod.
11. Uvolněte ruce konzultantům prostřednictvím vylepšené samoobsluhy
Pokud se snažíte zlepšit úroveň svých služeb, nespěchejte s žádostí o HR pro více konzultantů. Místo toho hledejte technologii, která vám umožní snížit pracovní zátěž tím, že nabídnete samoobsluhu a pomůžete svým zákazníkům pomoci si sami.
Rutinní, opakované dotazy zákazníků, jako jsou zůstatky na účtech a resetování hesla, mohou omezit čas poradce a ovlivnit úroveň služeb. Všichni zákazníci chtějí řešení, ale už tolik neřeší, jakým způsobem jej dostanou. Využijte toho.
Používání konverzační umělé inteligence umožňuje zákazníkovi přirozeně komunikovat s chatbotem jako při rozhovoru s člověkem, což eliminuje potřebu zadávat konkrétní výrazy a složité fráze.
12. Poskytněte konzultantům správné nástroje
Kvalita péče o zákazníka a kvalita zvuku samotného hovoru jsou stejně důležité jako udržení kroku s velkým objemem hovorů. Poskytnutí správných zařízení personálu zlepší úroveň služeb v celém kontaktním centru.
Například digitální náhlavní souprava, která dokáže optimalizovat kvalitu hovoru, zlepšit zaměření a zvýšit produktivitu pomáhá přispívat kontaktním centrům k lepšímu plnění jejich cílů na úrovni služeb.
Softwarové funkce také umožní vedoucím a manažerům těžit z analytických dat generovaných při každém hovoru. To umožňuje manažerům dělat svou práci efektivně, provádět změny potřebné ke zlepšení úrovně služeb a zároveň mít ucelený pohled na výkon kontaktního centra.
-bb-