12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.

Přečtěte si poslední tři tipy pro vaší praxi.

10. Hodnota emoční pohody

Dobrá komunikace je zásadní pro potlačení pocitů izolace a nejistoty. Při práci na dálku proložte čas tréninkovými relacemi. Můžete také zavést iniciativy jako „webináře“, kterými budete pravidelně zaměstnance seznamovat s novinkami nebo osvědčenými tipy a doporučeními, případně je využijete k ocenění klíčových pracovníků apod.

11. Uvolněte ruce konzultantům prostřednictvím vylepšené samoobsluhy

Pokud se snažíte zlepšit úroveň svých služeb, nespěchejte s žádostí o HR pro více konzultantů. Místo toho hledejte technologii, která vám umožní snížit pracovní zátěž tím, že nabídnete samoobsluhu a pomůžete svým zákazníkům pomoci si sami.

Rutinní, opakované dotazy zákazníků, jako jsou zůstatky na účtech a resetování hesla, mohou omezit čas poradce a ovlivnit úroveň služeb. Všichni zákazníci chtějí řešení, ale už tolik neřeší, jakým způsobem jej dostanou. Využijte toho.

Používání konverzační umělé inteligence umožňuje zákazníkovi přirozeně komunikovat s chatbotem jako při rozhovoru s člověkem, což eliminuje potřebu zadávat konkrétní výrazy a složité fráze.

12. Poskytněte konzultantům správné nástroje

Kvalita péče o zákazníka a kvalita zvuku samotného hovoru jsou stejně důležité jako udržení kroku s velkým objemem hovorů. Poskytnutí správných zařízení personálu zlepší úroveň služeb v celém kontaktním centru.

Například digitální náhlavní souprava, která dokáže optimalizovat kvalitu hovoru, zlepšit zaměření a zvýšit produktivitu pomáhá přispívat kontaktním centrům k lepšímu plnění jejich cílů na úrovni služeb.

Softwarové funkce také umožní vedoucím a manažerům těžit z analytických dat generovaných při každém hovoru. To umožňuje manažerům dělat svou práci efektivně, provádět změny potřebné ke zlepšení úrovně služeb a zároveň mít ucelený pohled na výkon kontaktního centra.

 

-bb-

Zdroj: Call Centre Helper - britský online týdeník věnovaný call centrům

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova