Tyto tipy přinesl server Entrepreneur.com.
Personalizace na základě dat
Dnešní moderní technologie umožňují shromažďovat o jednotlivých klientech hodnotná data ze všech fází prodejního procesu i životního cyklu daného zákazníka. Využívejte tato data k tomu, abyste udělali zkušenost daného zákazníka co nejvíce individuální a ušitou na míru.
Zásah v klíčových momentech
Detekujte v životním cyklu klienta klíčové momenty, ve kterých je nutné zásah z vaší strany, naučte se podle různých indikátorů tyto momenty rozpoznávat a zasahujte proaktivně předem tak, abyste vztah s klientem měli pod kontrolou.
Plán na ten nejhorší scénář
Připravujte všechny zaměstnance, kteří přijdou do styku s klienty, na všechny možné negativní scénáře, které ohledně servisu poskytovanému klientům mohou nastat, a naučte je, co mají v těchto často vyhrocených chvílích dělat.
Jsou všichni klienti skutečně lukrativní?
Udržet si dlouhodobě všechny klienty může být náročné na energii a zdroje. Je tedy vhodné zvážit i to, jestli jsou všichni stávající zákazníci 100% kompatibilní s vaším produktem, a jestli byste se neměli zamyslet nad tím, jak získávat kvalitnější klienty, kteří více odpovídají vašim parametrům ideálního zákazníka. Žádný zákaznický servis by totiž neměl vyhovět sto procentům požadavků všech klientů. To by vaši firmu také mohlo zruinovat.
-mm-