Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou danou značku. A proto hraje péče o klienty tak výraznou roli i v jejich věrnosti. Perfektní zákaznický servis je základním nástrojem udržení vaší klientely a je často jedním z hlavních parametrů v rozhodování klientů zda zůstat u dané firmy (to v případě, že poskytovaný servis je perfektní) anebo odejít ke konkurenci (pokud klienti nejsou se servisem spokojeni). Zde jsou čtyři znaky zákaznického servisu, který vám pomůže navýšit loajalitu vaší klientely.

Tyto tipy přinesl server Entrepreneur.com.

Personalizace na základě dat

Dnešní moderní technologie umožňují shromažďovat o jednotlivých klientech hodnotná data ze všech fází prodejního procesu i životního cyklu daného zákazníka. Využívejte tato data k tomu, abyste udělali zkušenost daného zákazníka co nejvíce individuální a ušitou na míru.

Zásah v klíčových momentech

Detekujte v životním cyklu klienta klíčové momenty, ve kterých je nutné zásah z vaší strany, naučte se podle různých indikátorů tyto momenty rozpoznávat a zasahujte proaktivně předem tak, abyste vztah s klientem měli pod kontrolou.

Plán na ten nejhorší scénář

Připravujte všechny zaměstnance, kteří přijdou do styku s klienty, na všechny možné negativní scénáře, které ohledně servisu poskytovanému klientům mohou nastat, a naučte je, co mají v těchto často vyhrocených chvílích dělat.

Jsou všichni klienti skutečně lukrativní?

Udržet si dlouhodobě všechny klienty může být náročné na energii a zdroje. Je tedy vhodné zvážit i to, jestli jsou všichni stávající zákazníci 100% kompatibilní s vaším produktem, a jestli byste se neměli zamyslet nad tím, jak získávat kvalitnější klienty, kteří více odpovídají vašim parametrům ideálního zákazníka. Žádný zákaznický servis by totiž neměl vyhovět sto procentům požadavků všech klientů. To by vaši firmu také mohlo zruinovat.

 

-mm-

 

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova