5 pravidel pro psaní mailingů zákazníkům

Počet e-mailů, které denně odesíláme a přijímáme, má tendenci dělat náš přístup robotickým. Udělejte krok zpět a podívejte se na svůj mailing očima příjemce, je na čase oprášit své dovednosti. Přečtěte si pět strategií, jak učinit z e-mailu efektivní nástroj pro zapojení zákazníků.

1. Přečtěte si sdělení nahlas

Nic nezabije první dojem víc, než když selžete v základech. Pravopisné chyby, chybějící slova a další gramatické problémy – tyto chyby upozorňují na nedostatek pozornosti k detailům nebo obecný nedostatek zájmu. Udělejte si čas a nahlas si přečtěte své e-maily a všimněte si těchto zjevných chyb.

2. Personalizujte

Šablony jsou skvělé, ale jsou předvídatelné a průhledné. Je důležitější než kdy jindy ukázat, že rozumíte výzvám svého potenciálního zákazníka, takže buďte osobní. Trvá nějakou dobu, než prozkoumáte své příjemce a pochopíte jejich svět. Personalizace již nelze předstírat. Udělat si čas na přizpůsobení e-mailu zahrnuje využití jejich oborového jazyka a přizpůsobení se potřebám.

3. Pozor na předmět

Nesnažte se zákazníky oklamat zavádějícím předmětem zprávy. Narušíte tak důvěru. Chcete-li získat užitečné tipy, jak tvořit předmět zprávy, použijte jednoduše internet. Naleznete zde řadu skvělých tipů a doporučení, jak tvořit toto úvodní sdělení.

4. Připomeňte se s humorem

Je snadné se vzdát, když někdo neodpoví po jednom nebo dvou e-mailech. Někteří prodejci se rozhodnou vytrvat a propadnou zasílání stále stejných mailingů po celé týdny nebo měsíce. Zákazníky tím akorát podráždí. Místo toho uvažujte následovně. Váš první e-mail by měl být stručný, ale poučný a měl by být výzvou k akci. Pokud nedostanete odpověď, může být standardní i váš druhý e-mail, ale zkraťte jej. Pokud stále neobdržíte reakci, pošlete třetí mail a tentokrát zapojte pro odlehčení humor. Můžete tím získat víc než jen prostou odpověď.

5. Snadné naplánování schůzky

Pokud prodáváte služby, které vyžadují přímou podporu obchodního zástupce, zákazníci očekávají, že si u vás budou moci snadno zarezervovat schůzku online a podle svých vlastních podmínek. Nabídněte tuto možnost například formou interaktivního odkazu z mailu do plánovacího kalendáře. Vaše konkurence už to tak dělá. Tak proč vy ještě ne?

 

 

-bb-

Zdroj: Selling Power - online verze amerického časopisu určeného pro ředitele obchodu

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova