Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee
Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky a jak efektivní jsou při řešení jejich problémů, má klíčový vliv na to, jak klienti smýšlejí o vaší firmě a jakou na ní mají názor. V dnešním článku se podíváme na několik inspirativních nápadů, které se osvědčily v zákaznickém centru britské pobočky Costa Coffee.
Tyto tipy vycházejí z článku na webu CallCentreHelper, jehož autoři se šli do zákaznického centra Costa Coffee v High Wycombe osobně podívat.
Video chat
Video hovor jako formu komunikačního kanálu používá podle průzkumů méně než 1% kontaktních center. A přitom se může jednat o velmi efektivní, rychlý a pohodlný způsob, jak vyřešit klientův problém, například pomocí funkce sdílení obrazovky.
Častá komunikace vedení zákaznického centra s pracovníky
Spokojené klientely může firma dosáhnout jedině tak, že bude mít i spokojené zaměstnance. Vedení zákaznického centra v Costa Coffee proto pravidelně komunikuje s pracovníky klientského servisu o tom, jak se cítí, jestli jim něco nechybí nebo zda by potřebovali v něčem doškolit.
Team buildingy a dobrovolnické akce
Týmový duch se netvoří jen v kanceláři. Ale především i během mimopracovních aktivit. Skvělým způsobem, jak pojmout team building, pak je společně jít na nějakou dobrovolnickou či charitativní akci. Kromě posíleného týmového ducha budou mít zaměstnanci i oprávněně pozitivní pocit z toho, že udělali něco užitečného.
Prevence problémů
Zákaznický servis by neměl problémy jenom řešit, ale především jim i předcházet. Při organizaci práce help desku je proto dobré zaměřit se i na včasnou detekci problémů a jejich prevenci.
Různorodost práce
Nikoho nebaví dělat pořád tu samou práci dokola. Spokojenost pracovníků je tak dobré v klientském centru navýšit tím, že se mezi ně budou rozdělovat menší a různorodé projekty a úkoly, které jejich každodenní rutinu obohatí o nové zkušenosti.
-mm-
Improving your customer center: Inspiration from the UK branch of Costa Coffee
Customer service is the showcase of your company. The way your representatives interact with clients and how effective they are in resolving their issues has a key impact on how customers perceive your business. In today’s article, we will look at several inspiring ideas that have proven effective at the customer service center of Costa Coffee in the UK.
These tips are based on an article from CallCentreHelper, whose authors visited the Costa Coffee customer center in High Wycombe in person.
Video chat
According to surveys, fewer than 1% of contact centers use video calls as a communication channel. Yet this can be a very efficient, fast, and convenient way to solve a customer's issue, for example, through screen sharing functionality.
Frequent communication between customer service leadership and staff
Satisfied clients can only come from satisfied employees. The management of the Costa Coffee customer service center regularly communicates with their service team about how they feel, whether anything is lacking, or if they need additional training or support.
Team-building and volunteer activities
Team spirit is not created only in the office, but also through shared experiences outside of work. One excellent way to approach team-building is to participate in a volunteer or charitable event together. In addition to strengthening team cohesion, employees also gain a well-deserved sense of having done something meaningful.
Problem prevention
Customer service should not only resolve problems but also work to prevent them. When organizing help desk operations, it is essential to focus on early detection and prevention of potential issues.
Work variety
No one enjoys doing the same thing repeatedly. Employee satisfaction in the service center can be improved by assigning small and varied projects or tasks that enrich their routine with new experiences.
-mm-