Online vzdělávání Selflearning

Selflearning vám formou online vzdělávání umožňuje sledovat nejnovější trendy v oblasti osobního a manažerského rozvoje, obchodu, marketingu a stimuluje Vás k lepším výsledkům.

Selflearning
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova

Co je to Selflearning?

SalesTraining je služba pro online vzdělávání, která umožňuje snadno a rychle sledovat nejnovější trendy v oblasti prodeje, obchodu, péče o zákazníka a osobního rozvoje. Články na SalesTraining jsou krátké a výstižné, jejich rozsah je upraven tak, abyste jej přečetli během 2-3 minut. Shrnují best practices ve formě návodů, případových studijí, rozhovorů a tipů.  

Potřebujete nastartovat sebe nebo Váš tým, motivovat, nebo si nevíte rady? Podívejte se do archivu 2000 článků na SalesTraining a je velmi pravděpodobné, že řešíte situaci, kterou již řada obchodníků, nebo manažerů řešila před Vámi a můžete tak čerpat z jejich tipů rad a zkušeností

Potřebujete kromě svých odborných dovedností ostřit i odbornou angličtinu? Vybrané články jsou dvoujazyčné a obsahují výuku angličtiny s vysvětlením použitých slov a frází. Ukázku naleznete níže.

Pro přehlednost a upoutání na novinky je součástí služby měsíční rozesílka mailu shrnujícího nejlepší články z daného měsíce.

Máme pro Vás připravenou ukázkovou variantu služby na 3 měsíce a to jen za 1.900 Kč bez DPH pro tým do 10 lidí. Zaregistrujte se prosím zde, zašleme Vám potřebné informace a objednávku služby. Ceník služby pro firemní využití naleznete zde.

V případě jakýchkoliv otázek ohledně služby Selflearning nebo pro osobní prezentaci služby u Vás kontaktujte naši HELPLINE na tel. +420 731 169 890 či emailem info@salestraining.cz

Výhody Selflearningu

Podívejte se na video, které vás seznámí s výhodami služby Selflearning.

Reference klientů

Ukázka vzdělávacích článků

Selflearning za poslední měsíc přinesl 106 vzdělávacích článků. Na ukázku vybíráme následující:

Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni

Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…

Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…