Online training Selflearning

Selflearning is an online education service that makes it easy and quick for you to follow the latest trends in professional as well as personal development and stimulates you to provide better results.

Selflearning
You can follow trends and latest development in your areas of interest.
You receive how-tos and hints directly applicable in your work
You can study at work as well as at home

What is Selflearning?

SalesTraining je služba pro online vzdělávání, která umožňuje snadno a rychle sledovat nejnovější trendy v oblasti prodeje, obchodu, péče o zákazníka a osobního rozvoje. Články na SalesTraining jsou krátké a výstižné, jejich rozsah je upraven tak, abyste jej přečetli během 2-3 minut. Shrnují best practices ve formě návodů, případových studijí, rozhovorů a tipů.  

Potřebujete nastartovat sebe nebo Váš tým, motivovat, nebo si nevíte rady? Podívejte se do archivu 2000 článků na SalesTraining a je velmi pravděpodobné, že řešíte situaci, kterou již řada obchodníků, nebo manažerů řešila před Vámi a můžete tak čerpat z jejich tipů rad a zkušeností

Potřebujete kromě svých odborných dovedností ostřit i odbornou angličtinu? Vybrané články jsou dvoujazyčné a obsahují výuku angličtiny s vysvětlením použitých slov a frází. Ukázku naleznete níže.

Pro přehlednost a upoutání na novinky je součástí služby měsíční rozesílka mailu shrnujícího nejlepší články z daného měsíce.

Máme pro Vás připravenou ukázkovou variantu služby na 3 měsíce a to jen za 1.900 Kč bez DPH pro tým do 10 lidí. Zaregistrujte se prosím zde, zašleme Vám potřebné informace a objednávku služby. Ceník služby pro firemní využití naleznete zde.

V případě jakýchkoliv otázek ohledně služby Selflearning nebo pro osobní prezentaci služby u Vás kontaktujte naši HELPLINE na tel. +420 222 744 111 či emailem info@salestraining.cz

Selflearning screenshot

Educational articles

Selflearning has published a total of 106 educational articles within the past month. Check the following selected ones.

4 basic character types of clients (and how to work with them)

Every single business case is individual and it must be dealt with as such.…

Fatal mistakes in writing e-mails (either to clients or colleagues)

Despite numerous communication channels being available, a large portion of…

How to overcome fear of rejection by a client

Fear of rejection by prospective customers is a fairly common problem for…