Chcete snáz dosahovat svých prodejních cílů? Máme tipy, jak na to

Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních, čtvrtletních a ročních prodejních cílů? Chcete, aby se k vám klienti vraceli a aby se navýšila průměrná hodnota vašich prodejů? Zde jsou čtyři taktiky, které vám těchto cílů v dlouhodobém horizontu pomohou dosáhnout.

Zvyšte svoji expertizu

Podle Selling Power se většina zákazníků na své prověřené obchodníky obrací z toho důvodu, že důvěřují jejich úsudku a mají je za odborníky. Buďte vyhledávanými konzultanty, od kterých si potenciální klienti nechají rádi poradit, a staňte se skutečnými experty ve vašem oboru. K tomu je potřeba sledovat moderní trendy, neustále se vzdělávat a vždy být schopen poradit to nejlepší možné řešení.

Používejte kvalitní CRM systém a udržujte své databáze aktuální

Být efektivním obchodníkem znamená pracovat s databázemi a daty, která jsou vypovídací a čistá. Nepodceňujte zadávání informací o klientovi a o průběhu schůzek do vašeho CRM systému. Investujte do kvalitního softwaru, který vám umožní vždy nabídnout klientovi to nejlepší a individuálně upravené řešení.

Udržujte si pozitivní přístup

Jednou z nejsilnějších zbraní při komunikaci s potenciálními klienty je nadšení pro to, co prodáváte. Každý jsme jiný a tak nelze uvést žádnou obecnou a univerzálně platnou radu, jak se dostat do pozitivní nálady. Dělejte cokoliv, co u vás funguje, a mějte nadhled a pozitivní přístup. Pouštějte si oblíbenou hudbu, jděte se proběhnout nebo znovu z první ruky zažijte použití vašeho produktu, abyste k němu znovu našli vztah.

Pravidelně pracujte na udržování své sítě kontaktů

Dlouhodobě úspěšný obchodník musí alespoň částečně těžit se své široké a kvalitní sítě kontaktů. Mít dobré známosti a udržovat kvalitní komunikaci s potenciálními klienty a obchodními partnery je základ dlouhodobého úspěchu v obchodním světě. Navíc jedna návštěva vhodné akce, například konference nebo veletrhu, vám může přinést tolik ovoce, jako několikadenní snažení z vnitřku kanceláře. Nepodceňujte kontakty a neformální vztahy s klienty a obchodními partnery a neustále rozšiřujte svoji síť kontaktů.

 

 

-mm- 

Zdroj: Selling Power - online verze amerického časopisu určeného pro ředitele obchodu

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova