Pět tipů, jak strávit víc času prodáváním a méně času hledáním nových kontaktů

Zdá se vám, že trávíte příliš mnoho času hledáním nových kontaktů a že vám nezbývá příliš času na samotné prodávání? Pak tu v dnešním článku pro vás máme pět tipů, jak strávit víc času obchodováním a méně času hledáním nových kontaktů.

Využijte doporučení svých současných klientů

Podle LinkedIn Pulse jsou vaši současní klienti doslova studnicí nových kontaktů. Často ve svém okolí a sociální bublině mají mnoho známých, kteří by mohli být vašimi ideálními klienty. Vymyslete způsob, jak od svých aktuálních klientů tyto kontakty získat. Například pomocí programu, který klienty za doporučení odměňuje.

Najděte možnosti, jak využít automatizaci

AI a automatizace vám mohou pomoci s rutinními úkoly i s vyhledáváním nových kontaktů. Využívejte moderní softwarové nástroje a CRM systémy a najděte způsoby, jak automatizaci využít při hledání nových zákazníků.

Vybudujte si silnou osobní značku na LinkedIn

Chcete, aby vás vaše okolí vnímalo jako odborníka na danou problematiku a aby za vámi lidé sami chodili? Pak je nutné, abyste si vybudovali silnou osobní značku, a to i v online prostoru – především na LinkedIn.

Zaměřte se na kvalitu, nikoliv na kvantitu

Možná trávíte tolik času hledáním nových kontaktů proto, že máte nízkou úspěšnost. Jednou z cest může být zaměřit se na hledání skutečně kvalitních kontaktů místo velkého množství nových potenciálních zákazníků.

Více provozujte „upselling“

„Upselling“ je termín, který odkazuje na způsob prodeje, kdy stávajícímu klientovi prodáte nějaký produkt navíc. Projděte si vaši současnou klientelu a pokuste se najít příležitosti k prodeji.



-mm-

Zdroj: LinkedIn Pulse - blogovací platforma sociální sítě LinkedIn

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova