Zjistěte si klientovi co nejvíce informací
Strach před schůzkou má mnohdy původ v tom, že prodejce neví, do čeho vlastně jde a co má očekávat. Tento problém eliminujte tím, že si o klientovi a jeho možných představách a očekáváních předem zjistíte co možná nejvíce.
Oblečte se tak, abyste byli sebevědomí
Dobře se oblékat se prodejcům doporučuje nejenom kvůli tomu, aby dobře působili na potenciální klienty, ale také především aby se cítili sebevědomě. Vždy na důležité schůzky noste své nejlepší šaty, ve kterých se však zároveň cítíte příjemně. Není nic horšího než být na schůzce a v duchu mít pochybnosti o tom, jak vypadáte.
Zapracujte na svém projevu
Jak uvádí server Entrepreneur.com, zvuk vašeho hlasu a váš celkový projev hrají zcela zásadní roli v tom, jak působíte na lidi. Když proto zapracujete na svém projevu, posílíte si sebevědomí. Nahrajte se na diktafon, poslechněte se, analyzujte, v čem byste se mohli zlepšit.
-mm-