Stručnost
Neotevírejte konverzaci obšírnými pozdravy a podbízivým úvodem. Budete působit jako amatér. Klíčem k získání odpovědi je říkat hodně informací jen několika slovy. Jasné a stručné vyjádření vaší zprávy vás okamžitě oddělí od ostatních zástupců.
Načasování je mýtus
Ačkoliv se v mnoha článcích a doporučeních uvádí vhodné načasování rozesílky, ve skutečnosti nic takového obecně neexistuje. Musíte si uvědomit, že vaši příjemci jsou lidé jako vy. Často celý den sedí před svým počítačem, jsou rozptylováni stovkami nedůležitých zpráv v Messengeru a předstírají, že věnují pozornost konferenčním hovorům. Pokud zašlete předmět, který přitahuje pozornost, otevřou jej bez ohledu na denní dobu.
Předmět je stejně důležitý, ne-li více než obsah. Přestaňte se starat o správný čas, zakreslete předmět a odešlete zprávu co nejdříve.
Pokládejte inteligentní otázky
Pokud nepřemýšlíte o svém oboru do všech dílčích aspektů a je to pro vás jen pouhá práce k obživě, budou vaše otázky slabé a ve vašich e-mailech to bude vidět. Kvalita otázek a výzev v emailu bude určovat kvalitu odpovědí. Ptejte se na dobré otázky a získáte dobré odpovědi.
Buďte vytrvalí
V dnešním hlučném světě prodeje buď rozvíjíte svou strategii, nebo vás konkurence nechá za sebou. Nejdůležitější silou, kterou můžete mít, je neustále se učit a vyvíjet. V podnikání vyhrává kdokoli, kdo zadržuje dech nejdéle.
Tip na závěr
Analyzujte poslední e-mail, který jste bezmyšlenkovitě otevřeli. Co vás právě na tomto sdělení zaujalo? Nyní použijte tuto strategii na další zprávu a využijte poznatky pro vaši vlastní strategii.
-bb-