Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou končí v koši? Odpověď je jednoduchá - prodejce není schopen vyvolat v zákazníkovi pocit urgence a vybičovat ho tak k akci nebo přinejmenším odpovědi. Přinášíme vám způsoby, jak lze v elektronické zprávě adresované potenciálním klientům vyvolat urgenci, které můžete využít jak pro hromadné e-maily, tak i personalizované zprávy.
Zmiňte konkurenci adresáta
Podle webu Sales and Marketing je jedním z efektivních způsobů, jak si zajistit klientovu pozornost, zmínění konkurence. Napište například klientovi, co nového chystá jeho největší konkurent, nebo jaké firmy z oboru jsou vašimi klienty. Nikdo nechce být pozadu a podnítíte tím zákazníkovu zvědavost.
Časové omezení
Klasikou mezi metodami zde uváděného typu je časové omezení nabídky. Podobným způsobem samozřejmě funguje i limitace série produktu, která navíc dává produktu určitou exkluzivitu.
Očekávání klientů
Zmiňte současný stav klientely dané firmy a vypíchněte, že zákazníci od firmy něco očekávají. Nejlépe, pokud máte danou informaci podloženou konkrétním průzkumem či statistikou. Nabídněte zároveň řešení, které zákazníkům vychází v tomto ohledu vstříc.
Událost v blízké budoucnosti
Nabídněte klientovi možnost připravit se na situaci, která se blíží. Může se jednat o pozitivní věc (sportovní akce konající se v dané lokalitě, jedinečná obchodní příležitost), ale i o negativní věc (regulační zásah, omezení, předpokládaný propad). Váš produkt by měl klientovi pomoci tyto situace využít, případně minimálně zvládnout bez újmy.
-mm-
