Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee

Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky a jak efektivní jsou při řešení jejich problémů, má klíčový vliv na to, jak klienti smýšlejí o vaší firmě a jakou na ní mají názor. V dnešním článku se podíváme na několik inspirativních nápadů, které se osvědčily v zákaznickém centru britské pobočky Costa Coffee.

Tyto tipy vycházejí z článku na webu CallCentreHelper, jehož autoři se šli do zákaznického centra Costa Coffee v High Wycombe osobně podívat.

Video chat

Video hovor jako formu komunikačního kanálu používá podle průzkumů méně než 1% kontaktních center. A přitom se může jednat o velmi efektivní, rychlý a pohodlný způsob, jak vyřešit klientův problém, například pomocí funkce sdílení obrazovky.

Častá komunikace vedení zákaznického centra s pracovníky

Spokojené klientely může firma dosáhnout jedině tak, že bude mít i spokojené zaměstnance. Vedení zákaznického centra v Costa Coffee proto pravidelně komunikuje s pracovníky klientského servisu o tom, jak se cítí, jestli jim něco nechybí nebo zda by potřebovali v něčem doškolit.

Team buildingy a dobrovolnické akce

Týmový duch se netvoří jen v kanceláři. Ale především i během mimopracovních aktivit. Skvělým způsobem, jak pojmout team building, pak je společně jít na nějakou dobrovolnickou či charitativní akci. Kromě posíleného týmového ducha budou mít zaměstnanci i oprávněně pozitivní pocit z toho, že udělali něco užitečného.

Prevence problémů

Zákaznický servis by neměl problémy jenom řešit, ale především jim i předcházet. Při organizaci práce help desku je proto dobré zaměřit se i na včasnou detekci problémů a jejich prevenci.

Různorodost práce

Nikoho nebaví dělat pořád tu samou práci dokola. Spokojenost pracovníků je tak dobré v klientském centru navýšit tím, že se mezi ně budou rozdělovat menší a různorodé projekty a úkoly, které jejich každodenní rutinu obohatí o nové zkušenosti.

 

-mm-

Zdroj: Call Centre Helper - britský online týdeník věnovaný call centrům

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova