1. Detailní znalost nabízeného produktu
Nesmíte se nechat zaskočit jakoukoliv otázkou na váš produkt. Abyste na klienta působili dostatečně erudovaně, musíte znát veškeré detaily týkající se vaší nabídky.
2. Dodržujte plán
Jak uvádí SalesForce blog, každý prodejní cyklus se skládá z určitých kroků, které musíte postupně zdolávat, žádný nevynechat a nevracet se v nich. Postupujte podle tohoto schématu u všech prodejů.
3. Pozor na přehnané sebevědomí
Zdravé sebevědomí prodejce je pro úspěch obchodu nutné, ale pouze pokud se zakládá na reálných číslech a ambicích.
4. Mějte všechna čísla v hlavě
Těžko vašemu úsudku budou klienti věřit, jestliže nemáte dostatečně jasno v číslech, které jim prezentujete a kterými se je snažíte získat.
5. Buďte kreativní a unikátní
Abyste se odlišili od konkurence, musíte nabídnout unikátní a kreativní řešení, které dá vaší nabídce přidanou hodnotu, díky které vás budou klienti preferovat před konkurencí.
6. Naslouchejte
Řada prodejců pouze předstírá, že klienta poslouchá, a nakonec všem nabízí to samé řešení. Nebuďte takoví. Naslouchejte.
7. Small-talk
Připadá vám neformální hovor, který se netýká obchodu (takzvaný small-talk) zbytečný? Připravujete se o skvělou příležitost vybudovat si u zákazníka důvěru.
-mm-