Základní tipy, jak svou firmu efektivně prezentovat na internetu

Málokterá firma neexistuje na internetu. A není se čemu divit. Internet nabízí celou řadu výhod a zjednodušení oproti kamennému prodeji, a to jak ze strany zákazníka, tak ze strany prodejce. V nastalé konkurenci je ovšem nutné připravit takovou nabídku, která klienty skutečně zaujme. A navzdory častým představám není cena skutečně jediným kritériem, které hraje roli v rozhodovacím procesu klientů. Zde je několik tipů na to, jak by měla vypadat vaše prezentace na internetu tak, abyste z ní z prodejního hlediska  vytěžili maximum.

Sociální a profesní sítě

Jak uvádí web Entrepreneur, internet dnes už z velké části tvoří sociální a profesní sítě. To, že si založíte webové stránky, ještě neznamená, že budete jakkoliv vidět. Zaměřte se tedy na efektivní prezentaci vaší firmy i mezi klíčovými a cílovými uživateli na sociálních sítích.

Vybudování důvěry

Zákazníci jsou na internetu nedůvěřiví. Hezké a profesionálně vypadající webové stránky si dnes může dovolit téměř každý. To samozřejmě neznamená, že design vašeho webu nehraje roli. Znamená to ovšem, že musíte u návštěvníka vašeho webu získat důvěru. Jak? Nejlepší je pozitivní zpětná vazba zákazníků. Zakomponujte do vašeho webu diskuzní fórum, sdílejte na hlavní stránce doporučení vašich současných i bývalých klientů a zapojte vaše produkty do různých hodnotících kampaní mezi spotřebiteli.

Slevy

Speciální akce a slevy fungují velice dobře. Pokud je dostatečně propagujete i mimo váš web, přitáhnou na vaše stránky řadu nových potenciálních zákazníků. Úspěch slev tkví nejenom v tom, že nabídnete zboží levněji, ale také v tom, že zákazníkovi vlastně ulehčíte složité vybírání. Zlevněný produkt je totiž jasná volba.

Nesnažte se nic skrývat

Buďte ke klientům upřímní a nesnažte se nic „ututlat“. Ceny uvádějte vždy úplné, zahrňte do nich všechny poplatky, a předejděte všem nepříjemným překvapením, která by na klienta mohla čekat.

Přihlášení k novinkám

Udržte si klienty, kteří mají o vaše produkty, a to tím, že jim dáte možnost přihlásit se k vašemu newsletteru. Ten poté využívejte nejenom k propagaci vašich produktů, ale k informování klientů o vývoji v celém oboru, o novinkách a o zajímavostech. Jedině tak bude mít váš bulletin úspěch.

 

-mm-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova