Tyto tipy uveřejnil Forbes.
Místo obrany a obhajoby řekněte vlastní verzi toho, co nabízíte a děláte
Pokud budete akorát obhajovat svou pozici a místo toho, abyste nabízeli řešení, se budete jenom bránit, klient vás nebude brát vážně. Řekněte svůj příběh, řekněte, co nabízíte, a místo vyvracení obvinění uveďte jasné argumenty, proč vaše řešení funguje.
Využijte příběhy vašich klientů a konkrétní příklady
Potenciálního klienta nepřesvědčíte daty nebo grafy. Přesvědčíte jej konkrétními příklady a příběhy vašich spokojených klientů. Využívejte proto příběhy ke svému prospěchu.
Soustřeďte se na konkrétní potřeby klienta a maximálně mu personalizujte svou nabídku
Místo toho, abyste se snažili obhájit sebe a svou firmu, se raději zaměřte na klienta a jeho potřeby. Snažte se přijít na to, jaký problém zákazník řeší a jak mu jste schopni pomoct. Klienty nikdy nepřesvědčíte, pokud budete mluvit o sobě a svém produktu, ale přesvědčíte je, pokud ukážete, že jste schopni pomoci konkrétně jim. Z toho důvodu je nutné, abyste se u klienta, který ve vás zatím nemá důvěru, snažili co možná nejvíce personalizovat svou nabídku tak, aby odpovídala jeho představám a specifickým potřebám.
-mm-