Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti

Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají špatnou zkušenost. Nebo vás pomluvila vaše konkurence, případně mají o tom, co nabízíte, zkreslené představy. Jak můžete řešit situaci, kdy klient nedůvěřuje společnosti, kterou zastupujete? Zde je několik tipů.

Tyto tipy uveřejnil Forbes.

Místo obrany a obhajoby řekněte vlastní verzi toho, co nabízíte a děláte

Pokud budete akorát obhajovat svou pozici a místo toho, abyste nabízeli řešení, se budete jenom bránit, klient vás nebude brát vážně. Řekněte svůj příběh, řekněte, co nabízíte, a místo vyvracení obvinění uveďte jasné argumenty, proč vaše řešení funguje.

Využijte příběhy vašich klientů a konkrétní příklady

Potenciálního klienta nepřesvědčíte daty nebo grafy. Přesvědčíte jej konkrétními příklady a příběhy vašich spokojených klientů. Využívejte proto příběhy ke svému prospěchu.

Soustřeďte se na konkrétní potřeby klienta a maximálně mu personalizujte svou nabídku

Místo toho, abyste se snažili obhájit sebe a svou firmu, se raději zaměřte na klienta a jeho potřeby. Snažte se přijít na to, jaký problém zákazník řeší a jak mu jste schopni pomoct. Klienty nikdy nepřesvědčíte, pokud budete mluvit o sobě a svém produktu, ale přesvědčíte je, pokud ukážete, že jste schopni pomoci konkrétně jim. Z toho důvodu je nutné, abyste se u klienta, který ve vás zatím nemá důvěru, snažili co možná nejvíce personalizovat svou nabídku tak, aby odpovídala jeho představám a specifickým potřebám.



-mm-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova