Stručný text v předmětu e-mailu
Jak uvádí blog společnosti HubSpot, předmět zprávy musí být výstižný, musí recipienta zaujmout, ale především musí být velmi krátký. Snažte se délku vašich předmětů držet rámcově v několika málo slovech, maximálně pěti. Předmět by měl být úderný a měl by také podněcovat zvědavost adresáta. Například: „Sjednání schůzky“, „Jen 5 minut“ nebo „Užitečný tip“.
Upravení na míru adresátovi
Upravte, pokud možno, vždy e-mail danému adresátovi. Zmiňte jméno a funkci daného člověka v oslovení. Uveďte jméno firmy, ve které pracuje. Postihněte v textu skutečnosti, které se týkají pouze daného člověka, aby měl adresát pocit, že e-mail byl sestaven skutečně pouze pro něj.
Popis problému
Aby se klient ztotožnil s nabídkou, kterou mu chcete dát, musíte nejdříve potenciálnímu klientovi „prodat“ problém, který vaše nabídka řeší. Pokud se vrhnete rovnou k vaší nabídce, nedáte zákazníkovi žádný důvod, proč by jí měl věnovat pozornost. Popište krátce, výstižně a úderně problém, který klient pravděpodobně má, a implikujte, že je potřeba jej ihned řešit.
Popis řešení
Jakmile jste hotovi s bodem 3, přejděte k popisu řešení. Vysvětlete, v čem ihned váš produkt klientovi pomůže. Vynechte detaily, zaměřte se na celkovou vizi. Celý e-mail udržujte krátký, maximálně v rozsahu několika málo odstavců.
-mm-