Mistrem e-mailové komunikace: Jak zajistit, aby klienti více otevírali vaše e-mailové zprávy

E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek denně. Velkou část z nich ani neotvíráme. Ale některé vypadají tak zajímavě, že i když víme, že se jedná o nevyžádanou obchodní nabídku, podíváme se na ni. Jakto? Zde jsou čtyři užitečné tipy, které výrazně zvýší úspěšnost vámi rozesílaných e-mailových zpráv.

Stručný text v předmětu e-mailu

Jak uvádí blog společnosti HubSpot, předmět zprávy musí být výstižný, musí recipienta zaujmout, ale především musí být velmi krátký. Snažte se délku vašich předmětů držet rámcově v několika málo slovech, maximálně pěti. Předmět by měl být úderný a měl by také podněcovat zvědavost adresáta. Například: „Sjednání schůzky“, „Jen 5 minut“ nebo „Užitečný tip“.

Upravení na míru adresátovi

Upravte, pokud možno, vždy e-mail danému adresátovi. Zmiňte jméno a funkci daného člověka v oslovení. Uveďte jméno firmy, ve které pracuje. Postihněte v textu skutečnosti, které se týkají pouze daného člověka, aby měl adresát pocit, že e-mail byl sestaven skutečně pouze pro něj.

Popis problému

Aby se klient ztotožnil s nabídkou, kterou mu chcete dát, musíte nejdříve potenciálnímu klientovi „prodat“ problém, který vaše nabídka řeší. Pokud se vrhnete rovnou k vaší nabídce, nedáte zákazníkovi žádný důvod, proč by jí měl věnovat pozornost. Popište krátce, výstižně a úderně problém, který klient pravděpodobně má, a implikujte, že je potřeba jej ihned řešit.

Popis řešení

Jakmile jste hotovi s bodem 3, přejděte k popisu řešení. Vysvětlete, v čem ihned váš produkt klientovi pomůže. Vynechte detaily, zaměřte se na celkovou vizi. Celý e-mail udržujte krátký, maximálně v rozsahu několika málo odstavců.

 

-mm-

Zdroj: HubSpot Blog - blog na stránkách společnosti HubSpot věnovaný marketingu a obchodu

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova