Udělejte z vaší značky "love brand"

Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve vysoce konkurenčním prostředí náročné. Naučte se sdělovat hodnotu a charakter vaší značky. Jen tak si vyšlapete cestu k srdcím náročné klientely.

Zpráva, kterou sdílíte prostřednictvím emailu, způsob, jakým komunikujete na schůzce, proces, jakým vyřizujete stížnosti, ale pohodlí, které nabízíte klientům definuje vztah, který tvoříte se svými zákazníky. To vše je poselství vaší značky – vědomky i nevědomky – předáváte dále.

Odborníci na branding se shodují, že dříve, než vymyslíte jakoukoli strategii, je potřeba si zjistit, co zákazníky naláká, aby se k vám znovu vraceli a hovořili o vlastních zkušenostech se svými přáteli.

"Dělej to, co děláš, tak dobře, že to budou chtít znovu vidět a přivést své přátele." (Walt Disney)

Nabídněte pohodlí

Pochopte životní styl svého zákazníka a přizpůsobte se mu. Lidé milují pohodlí. Jsme rádi, když si můžeme zajít do obchodu po práci, naopak mimo pracovní dobu si vyřídit osobní záležitosti třeba v bance a nejlépe na dálku.

Zajistěte excelentní zákaznický servis

Je v pořádku účtovat si za svůj produkt trochu víc, pokud můžete poskytnout solidní hodnotu za utracenou sumu. Pamatujte, že zákaznický servis není náklad, ale investice.

Stůjte si za svým produktem

Lidé milují kvalitní značky, protože vědí, co dostanou. Stůjte za svými produkty a službami a podporujte zákazníky, protože jim opravdu chcete pomoci. Pokud mají společnosti zájem pomoci svým zákazníkům, zákazníci u nich rádi utratí v dlouhodobém horizontu více peněz.

Kvalita nesmí kolísat

Zaměstnanci jsou hrdí na to, že pracují pro společnost, která podporuje kvalitní služby a prokazuje to i v praxi. Služba musí být výrazně lepší než služba poskytovaná kýmkoli jiným.

Získejte si srdce zákazníka

Mnoho zákazníků dává přednost značce jen proto, že dělá něco navíc – například přispívá na charitativní projekty. Pokud máte tuto možnost a volné prostředky, využijte je i na podporu vaší značky.

Řešte běžné problémy

Nechte svoji značku vyniknout v oblasti inovací. Nesnažte se překotně vymýšlet zboží nebo služby budoucnosti, které nepokryjí aktuální potřeby zákazníků. Řešte běžné problémy a nabídněte pro ně odpovědi „jednou provždy“.

Chraňte životní prostředí

Dejte svým zákazníkům vědět, že něco děláte a že jsou také součástí tohoto úsilí. Zapojte je, vzdělávejte, jděte příkladem a společně směřujte k zelenější budoucnosti.

Zaručte rychlejší servis

Pokud má vaše společnost prostředky a zdroje, aby byla nejrychlejší, pak to může být způsob, jak přimět zákazníky, aby si vaši značku zamilovali. Překonejte očekávání a poskytněte své služby a produkty v rekordním čase.

Naslouchejte zákazníkům

Nejen nespokojení zákazníci, ale i ti spokojení sdílejí své zážitky se svým okolím. Je to důležitý způsob, jak je ovlivnit, aby šířili pozitivní slova o vašem podnikání. Buďte ostražití, horliví a závislí na zákaznické zkušenosti.

 

Když přimějete zákazníky, aby se zamilovali do vaší značky pro více než jen samotné produkty, které nabízíte, už od vás neodejdou. Pracujte na standardech, které z vás udělají „love brand“.

 

-bb-

Zdroj: Customer Service Manager - americký portál pro manažery zákaznických služeb

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova